25 Comments

  • Tim Stewart

    December 30, 2013

    Gus is a Bad boy? I doubt it… much better worse players

  • Joe Stok

    December 30, 2013

    guss donked all his money off, calling Phil Helmuth with an Q 10 is plain
    stupid

  • Isabell Crosno

    December 30, 2013

    WHOA! Soon after seeing this specific My spouse and i thought i would
    signup on PokerStar and also I discovered the actual marketing code
    psp15562 and they matched up my own initial first deposit

  • David Ryanson

    December 30, 2013

    You guys should check out this EXTRAORDINARY website called MONEYGQ.COM .
    You can make money online and start working from home today as I am! I am
    making over $3,000+ per month at MONEYGQ.COM ! Visit MONEYGQ.COM and check
    it out! Chucknology Yeinydd Groopster Plakill Adjustment Page Momoweb Twist
    Sassee Language Discovery Trealop Ink Instrument Run Room Surogou Art Steam
    Noise

  • Ephraim225

    December 30, 2013

    The hell is with the comments?

  • subley83

    December 30, 2013

    U FUCKING RETARD!! 😀

  • subley83

    December 30, 2013

    HMMMMMMMMMM??WHAT DO U WANT FOR FUCKS SAKE???

  • subley83

    December 31, 2013

    get out of my face u cheaty bastard HAHA I SILL CAN FUCK U HEREEEEE U CANT
    BAN ME U FUCKING PIECE OF HUMAN SHIT BUEHEHEHE F U C K I N G Y O U R H E A
    D N O W !!!

  • subley83

    December 31, 2013

    ====================================3 OO

  • subley83

    December 31, 2013

    hmmm i guess u r baned by urself now 😀 LOL

  • subley83

    December 31, 2013

    kurwa generalnie sram na ciebie frajerze jebany….pozdrawiam 😉 I FUCKED
    UR MOM….in da ARSE !!!! suck me off 😉 if u like to…..

  • subley83

    December 31, 2013

    BUEHEHEHEHE U FUCKING WANKER KISS MY POLISH ARSE HOLE DEEEEEEEEPLYYYYYYYYYY
    WITH UR YGLY TONGUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • subley83

    December 31, 2013

    ok mr smart guy…..i know basics of english….and u dont know basics even
    in other language 😉 so….ZAMKNIJ DUPSKO FRAJERZE 😀 hehe cheers lad;)

  • subley83

    December 31, 2013

    ok so…..LOL GUS LOOKS LIKE AN ALIEN!! ISNT IT>>>?better?sory im not an
    islander like u,im from PL.cheers

  • subley83

    December 31, 2013

    hmmm?what do u mean??english what??

  • n00bJesus

    December 31, 2013

    Sexton describing Hansen and Hellmuth as “two aggressive betters.”

  • catlady858 .

    December 31, 2013

    i am loving the names they are calling Tony G bcz i hate that SOB!

  • Ilya Bayushkin

    December 31, 2013

    11:55 That’s rough!

  • Rehan Ahmad

    December 31, 2013

    i know some people get excited in poker, but damn, that’s too far lol

  • Hype LX

    December 31, 2013

    OK, NOW THIS IS POKER!!

  • sup brah

    December 31, 2013

    <3

  • MCFoultier

    December 31, 2013

    15:00 well played, matusow… truly one of the best…

  • 1skullduggery

    December 31, 2013

    i like when phil slowplays a big hand and his opponent catches up by the
    river.

  • NotToBeTakenSeriously

    December 31, 2013

    Matu-the sow really called gus “you a idiot”? What a dirtbag.

  • mshmrlw

    December 31, 2013

    0:26:39 – This could be a bigger mistake than Donald Trump’s Hair do. lol

Comments are closed.